Oferta urządzenia siłownie zewnętrzne

Bodys Twister

TWISTER

Nr katalogowy: PA 00415

Instrukcja użytkowania:
Złap rękoma za uchwyt. Umieść nogi na platformach. Używając mięśni bioder i brzucha wpraw platformy w ruch skrętny.

Efekt ćwiczeń:
Wzmacnia mięśnie brzucha, aktywuje pracę stawów biodrowych, poprawia koordynację ruchową.

Więcej...

Bodys Wahadlo

WAHADŁO

Nr katalogowy: PA 00414

Instrukcja użytkowania:
Złap rękoma za uchwyt. Umieść nogi na platformach. Wpraw urządzenie w ruch wahadłowy prawo-lewo.

Efekt ćwiczeń:
Wzmacnia mięśnie pasa biodrowego.

Więcej...

Bodys Wypychacz

WYPYCHACZ

Nr katalogowy: PA 00437

Instrukcja użytkowania:
Usiądź wygodnie. Umieść nogi na platformach. Złap rękoma oba uchwyty. Odepchnij je od siebie zdecydowanym, ale płynnym ruchem, prostując ręce.

Efekt ćwiczeń:
Wzmacnia mięśnie ramion, klatki piersiowej i pleców.

Więcej...

Bodys Podciagacz

PODCIĄGACZ

Nr katalogowy: PA 00431

Instrukcja użytkowania:
Usiądź wygodnie. Umieść nogi na platformach. Złap rękoma oba uchwyty. Przyciągnij je do siebie płynnym ruchem, uginając ręce.

Efekt ćwiczeń:
Wzmacnia mięśnie ramion, klatki piersiowej i pleców.

Więcej...

Bodys Porecze

PORĘCZE

Nr katalogowy: PA 00458

Instrukcja użytkowania:
Ustaw się tyłem do urządzenia, ręce zgięte w łokciach oprzyj na drążkach. Oderwij stopy od ziemi i podciągnij do góry, tworząc kąt prosty. Ustaw się przodem do urządzenia, złap dłońmi poręcze. Zginając ręce w łokciach do kąta prostego wykonuj pompki.

Efekt ćwiczeń:
Wzmacnia mięśnie ramion, brzucha i poprawia koordynację barkową.

Więcej...

Bodys Prasa

PRASA NOŻNA

Nr katalogowy: PA 00441

Instrukcja użytkowania:
Usiądź wygodnie na siedzeniu. Umieść nogi na platformach. Prostując nogi, płynnym ruchem, odepchnij się od urządzenia.

Efekt ćwiczeń:
Wzmacnia mięśnie brzucha i kończyn dolnych, rozbudowuje mięsień czworogłowy uda, poprawia pracę stawów i krążenie.

Więcej...

Bodys Wioslarz

WIOŚLARZ

Nr katalogowy: PA 00438

Instrukcja użytkowania:
Usiądź na siedzisko, złap rękoma za uchwyt, umieść nogi na platformach. Wyprostuj ciało jednocześnie przyciągając do siebie uchwyty.

Efekt ćwiczeń:
Wzmacnia i buduje mięśnie górne i dolne kończyn, klatki piersiowej i brzucha. Uelastycznia odcinek lędźwiowy kręgosłupa.

Więcej...

Bodys Kolo Tai Chi Duze

KOŁA TAI-CHI Duże

Nr katalogowy: PA 00457

Instrukcja użytkowania:
Stań przodem do urządzenia. Złap rękoma za uchwyty i obracaj kołem w prawo a następnie w lewo.

Efekt ćwiczeń:
Wzmacnia i poprawia pracę nadgarstków, łokci, ramion oraz bioder.

Więcej...

Bodys Kola Tai Chi Male

KOŁA TAI-CHI Małe

Nr katalogowy: PA 00456

Instrukcja użytkowania:
Stań przodem do urządzenia. Złap rękoma za uchwyty i obracaj kołem w prawo a następnie w lewo.

Efekt ćwiczeń:
Wzmacnia i aktywuje pracę nadgarstków, łokci i ramion.

Więcej...

Bodys Lawka Do Brzuszkow

ŁAWKA DO BRZUSZKÓW

Nr katalogowy: PA 00449

Instrukcja użytkowania:
Połóż się na ławce, nogi umieść pod drążkami, ręce spleć za głową. Unieś lekko tułów napinając mięśnie brzucha. Opuść ciało do pozycji wyjściowej, powtórz ćwiczenie.

Efekt ćwiczeń:
Wzmacnia i buduje mięśnie brzucha.

Więcej...

Bodys Lawka Z Rowerkiem

ŁAWKA Z ROWERKIEM

Nr katalogowy: PA 00462

Instrukcja użytkowania:
Usiądź wygodnie na ławce. Stopy oprzyj na pedałach i zacznij kręcić.

Efekt ćwiczeń:
Wzmacnia i buduje mięśnie nóg, poprawia krążenie.

Więcej...

Bodys Orbitrek

ORBITREK

Nr katalogowy: PA 00465

Instrukcja użytkowania:
Złap rękoma za uchwyty. Umieść nogi na platformach. Wyprostuj plecy i wykonuj naprzemienne ruchy nogami w przód i tył.

Efekt ćwiczeń:
Wzmacnia mięśnie nóg, ramion i tułowia. Korzystnie wpływa na układ krążeniowo- oddechowy. Poprawia koordynację ruchową.

Więcej...

Bodys Drabinka Z Podcoag

DRABINKA Z PODCIĄGANIEM

Nr katalogowy: PA 00469

Instrukcja użytkowania:
Złap rękoma za uchwyt drążka i, unikając ruchu wahadłowego, podciągnij nogi do wysokości piersi. Następnie równomiernie je opuść. Wróć do pozycji wyjściowej. lub Oprzyj stopę o szczebel na wysokości pasa. Wykonuj skłony tułowia do stopy na szczeblu i stopy na ziemi.

Efekt ćwiczeń:
Wzmacnia mięśnie ramion, brzucha i pleców lub działa rozciągająco.

Więcej...

Bodys Rowerek

ROWEREK KLASYCZNY

Nr katalogowy: PA 00476

Instrukcja użytkowania:
Usiądź na siedzisku, złap rękami za uchwyty, umieść stopy na pedałach. Poruszaj nogami jak na rowerze.

Efekt ćwiczeń:
Wzmacnia mięśnie kończyn dolnych oraz poprawia krążenie.

Więcej...

Bodys Narciarz

NARCIARZ

Nr katalogowy: PA 00467

Instrukcja użytkowania:
Złap rękoma za uchwyty. Umieść nogi na platformach. Wyprostuj plecy i wykonuj naprzemienne ruchy nogami w przód i tył.

Efekt ćwiczeń:
Wzmacnia mięśnie nóg, ramion i tułowia. Korzystnie wpływa na układ krążeniowo- oddechowy. Poprawia koordynację ruchową.

Więcej...

Strona 1 z 212»